آموزش کامپیوتر و فن آوری اطلاعات

به اشتراک گذاری اطلاعات و آموزشهای شخصی

آموزش کامپیوتر و فن آوری اطلاعات

به اشتراک گذاری اطلاعات و آموزشهای شخصی

بهترین برنامه ویرایش فایل های صوتی و تصویری و مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا + دانلود

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا برای تغییر فرمت و کیفیت فیلم های ویدئویی هستید

بدون شک برنامه قدرتمند Aimersoft Video Converter را به شما پیشنهاد می کنم، مطمئن باشید که برنامه معرفی شده جزو برترین برنامه های موجود در زمینه تغییر فرمت و کیفیت فایل های ویدئویی است و می توان گفت از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در دنیا پشتیبانی می کند؛ این ویژگی برنامه را محبوب کرده است.

علاوه بر ویرایش کیفیت و فرمت فایل ها می تواند کارهایی چون: اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، امکان صدا گذاری بر روی فایل های تصویری، قابلیت افزودن افکت های دلخواه به ویدئوها و ... را انجام دهد.

 

ادامه مطلب ...

۹ مزیت و برتری Google+ نسبت به Facebook و تفاوت های این دو

وقتی دوستان معمولا" سئوال می کنند « آیا Google+ می تواند Facebook را مغلوب کند؟ » در واقع این موضوع را مدنظر قرار نداده اند که در واقع رقابت آغاز شده، جنگ میان دو وب سایت نیست Google+ فراتر از یک سایت است. دلیلی که گوگل این پروژه را Google+ Project می نامد این است که Google+ در آینده به بخش اصلی هویت گوگل تبدیل می شود و کل شرکت را تغییر شکل می دهد. پس بهتر است بپرسیم آیا گوگل می تواند فیس بوک را شکست دهد؟ البته فیس بوک بسیار قوی تر از آن است که Google+ بتواند به راحتی آن را مغلوب کند ولی Google+ امکانات جذابی دارد که ممکن است باعث پیروزی آن شود.

در ادامه ۹ مزیت و برتری Google+ نسبت به Facebook را ملاحظه خواهید کرد

  ادامه مطلب ...

تروجان‌های کامپیوتر خود را پاکسازی و آنرا در مقابل ابن بدافزارها ضد گلوله کنید!

اگر می‌خواهید سطح امنیتی رایانه خود را بالا ببرید و آن را در مقابل تروجان‌ها مقاوم کنید، Trojan Killer یکی از همین نرم‌افزارهاست که می‌تواند امنیت رایانه شما برقرار کند.

اول ببینیم که تروجان اصلا" چی هست؟ تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند.


حال چه کنیم که تروجان‌ها را اشتباهی به جای نرم افزارها نصب نکنیم؟! نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کنند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شوند.


 

ادامه مطلب ...

آموزش آپلود یک یا چندین فایل با یک کلیک بر روی 250 سرور قوی با سرعت بالا + دانلود نرم افزار

دوستان خوبم، در دنیایی که به اشتراک گذاشتن یک فایل، تصویر و حتی فیلم برای دیگران به درجه ای از اهمیت رسیده است که بیش از 90 درصد ترافیک کاری اینترنت تقریبا به این امر پر شده است وجود برنامه ای قوی با حجم حدود 2 مگابایت و بدون نصب و کاملا رایگان بر روی سیستم شما می تواند در نوع خودش بسیار عالی باشد.



 
ادامه مطلب ...

آموزش بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB بر روی کامپیوتر + نرم افزار YUMI

احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید.

برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. اما در اینجا قصد دارم برنامه ای را به شما معرفی کنم، که با استفاده از یک فلش مموری بتوانید قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را تجربه کنید. در حقیقت این برنامه نوعی بوت چندگانهMulti Boot است.

اما در ابتدا برایتان آموزش بوت و نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت روی یک کامپیوتر با استفاده از فلش‌مموری به طور خلاصه بازگو یی میکنم.


 

 

ادامه مطلب ...

آموزش ویرایش یک قطعه فیلم ویدیویی را با استفاده از فتوشاپ یاد بگیریم!

در اینجا قصد دارم تا نحوه ویرایش یک قطعه فیلم ویدیویی ساده را با استفاده از فتوشاپ CC و یا CS6 برای شما عزیزان آموزش دهم. تعجب نکنید بله این فتو شاپ در اختیار شما قدرت ویرایش یک فیلم ویدیویی را هم دارد. و آیا تاکنون می دانستید که شما می توانید ویدئویی در برنامه ویرایش تصویر ادوبی ویرایش کنید؟ 



بدون نیاز به دانستن کاربا برنامه های ویرایش فیلم همانندPremiere یا Final Cut شما می توانید براحتی ویدیو خود را با روش های ساده ویرایش کرده و تحولات جالب و جذابی را فیلم خود بوجود آورید.

ویرایش فیلم در برنامه فتوشاپ در نسخه C3 به بعد نمایان گردید و در CS5 توسعه بیشتری یافت

به هر حال قصد دارم این آموزش را طبق نسخه CS6 به شما بیاموزم.

 

ادامه مطلب ...

بروزرسانی ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار توسط مایکروسافت (خبر را بخوانید)

مایکروسافت قصد دارد برای دومین بار سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ خود را به روز کند و بسته‌ای نرم افزاری را هم به همین منظور تدارک دیده است.



 

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزاری که می تواند با اسکن رایانه شما فایل‌های مخرب را نابود کند! + دانلود

دوستان خوبم، برای اینکه از دست فایل‌های مخرب رایانه در امان باشید و یا فایل‌هایی مخربی که در رایانه شما مخفی شده‌اند را به کلی پاک کنید در ادامه با من همراه باشید

امروز ویروس‌ها و فایل‌های مخرب رایانه‌ای به یک معضل جدی تبدیل شده‌اند، ویروس‌ها گستره وسیعی دارند و حداقل کاری که می‌توانند بر روی رایانه‌هایمان داشته باشند، پاک کردن اطلاعات و برنامه‌های مهم کاربردی است. اما راه مقابله با آن‌ها مستلزم به کارگیری نرم افزارهای به روز و کارآمد است مثل نرم افزار Advanced System Protector که از رایانه شما محافظ می‌کند.


 
ادامه مطلب ...

معرفی و لینک دانلود یک دیکشنری کم حجم ولی قدرتمند با پشتیبانی از 66 زبان زنده دنیا

Dictionary .NET یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ترجمه زبان های مختلف به یک دیگر است و از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند.

استفاده از نرم افزارها و سایت های مترجم بسیار رایج شده است و در صدر تمامی مترجم ها گوگل ترنسلت قرار دارد، ولی این مترجم هم ایرادت خاص خود را دارد. نرم افزار Dictionary .NET یک برنامه کم حجم و کاربردی برای ترجمه متون به 66 زبان زنده دنیا است و از زبان فارسی هم به صورت کامل پشتیبانی می کند و قادر خواهید بود زبان هایی مانند: انگلیسی، ایتالیایی، فرانسویی، پرتغالی، چینی و ... را به فارسی ترجمه کنید.


 
ادامه مطلب ...

یکی از بهترین نرم افزارهایی که سرعت ویندوز شما را چند برابر می‌کنند + دانلود

سرعت ویندوز یکی از مسائل بسیار مهمی در هنگام کار کردن با رایانه است، اگر با کاهش سرعت رو به رو شویم کار کردن برایمان خیلی دشوار خواهد بود، به همین خاطر این نرم افزار قدرتمند را برای جلوگیری از کاهش سرعت ویندوز برای شما آماده کرده‌ام.

اگر سرعت رایانه‌تان افت کرده و با کاهش سرعت رو به رو هستید در اینجا با یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه ساز رایانه آشنایتان می‌کنم.


 


 Wise Care 365 - با چند کلیک ساده کارایی و سرعت کامپیوتر خود را به اوج برسانید

بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید. این نرم افزار قابلیت پاکسازی تاریخچه مرورگر را نیز دارد. بعد از نصب Wise Care 365 شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب کرده‌اید. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به چون افزایش سرعت سیستم عامل، ترمیم فایل‌های آسیب دیده رجیستری، حذف فایل‌های اضافی رجیستری، حذف کوکی و اضافات مروگرهای اینترنتی، حذف دستورات غیر ضروری از لیست پردازش رم و سی پی یو و... اشاره کرد.



دو ابزار در یک برنامه
این برنامه دارای پاکسازی دیسک و پاکسازی رجیستری است با ویژگی های جذاب.

 قادر به پیدا کردن مشکلات پنهان
این نرم افزار می‌تواند بیشتر مشکلات پنهان موجود در رجیستری که را تشخیص دهد.

 ساده و آسان برای استفاده
محیط کاربری ساده و آسان و بهینه سازی با چند کلیک.

 با سرعت اسکن بالا
سرعت اسکن Wise Care 365 دو برابر بالاتر از سرعت CCleaner است.

 این برنامه توسط حرفه‌ای‌ها بررسی شده
تمام ویژگی‌های Wise Care 365 توسط PCWorld ,PCAdvisor ,ComputerBlid ,CHIP ,CNET ,ZDNet بررسی شده است.

 توسعه دهندگان با تجربه
گروهی از برنامه نویسان برتر که حداقل ده سال تجربه کاری دارند، سه سال وقت صرف Wise Care 365 کرده‌اند.


دانلود کنید


حجم: 8.08 مگابایت

نسخه: Pro 2.98 Build 243
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 

راهنمای نصب
  1-
نرم افزار را نصب و اجرا کنید و از گزینه Menu روی Register کلیک کنید.
  2- فایل keygen.exe را اجرا کنید و روی Generate کلیک کنید، سپس سریال را کپی کرده و در بخش License Key وارد کنید.
  3- در بخش User Name و Email نامی دلخواه وارد کنید.
  4- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.
  * اگر نتوانستید  از فایل keygen استفاده کنید، از فایل Serial استفاده کنید.
  * فایل‌های کرک به دلیل عملکردی که دارند ممکن است توسط آنتی ویروس‌ها به عنوان بدافزار شناسایی شوند، در این صورت آنتی ویروس را از موقع دانلود تا تا پایان نصب غیر فعال کنید.
password: bahramdoc.ir