آموزش کامپیوتر و فن آوری اطلاعات

به اشتراک گذاری اطلاعات و آموزشهای شخصی

آموزش کامپیوتر و فن آوری اطلاعات

به اشتراک گذاری اطلاعات و آموزشهای شخصی

برای اندرویدی ها، خودتان حسابدار خودتان باشید با اپلیکیشن هلو، امتحان کنید

خودتان حسابدار خودتان باشید؛

دانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار کوچک همیشه همراه شماست

اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو به کمک ما آمده تا بتوانیم درآمد خود را به بهترین شکل ممکن در زندگی خود خرج کنیم، با این برنامه در هر زمان و مکان که باشید می‌توانید به بررسی امورات مالی روزمره‌تان برسید حتی تاریخ سر رسید چک‌هایتان را هم یادآوردی می‌کند که مبادا زمان آن‌ها را از یاد بیرید. امتحان آن رایگان است

  مدیریت هزینه‌های روزمره زندگی کار آسانی نیست از این رو داشتن یک حسابدار شخصی برای‌مان احساس می‌شود تا بتوانیم تمامی دخل و خرج‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم تا آخر ماه متوجه شویم کی، کجا، چقدر خرج کرده‌ایم، از مخارج ثابت و موعد چک‌ها گرفته تا قرض‌ها و بدهی‌ها...



نرم افزار حسابداری هلو را همه ما می‌شناسیم، این برنامه ابزاری جامع برای مدیریت کلیه عملیات حسابداری به صورت یکپارچه برای شرکت‌ها و فروشگاه‌هاست اما همین شرکت نرم افزار اندرویدی جامعی را به صورت رایگان برای تبلت و تلفن‌های هوشمند عرضه کرده است که می‌تواند حسابدار خوبی برای همه ما باشد.



کار با برنامه بسیار ساده و به دور هرگونه سردرگمی است، جالب اینجاست که می‌توانید با تنظیم رمزعبور دسترسی به اطلاعات حساب‌های خود را از دسترس سایر افراد محدود کنید، بعد از نصب و اجرا با یک صفحه روبرو می‌شوید که چهار بخش اصلی دارد. گزارش‌ها، مدیریت چک، درآمدها و هزینه‌ها.  محیط کاربری این برنامه از رنگ بندی جالبی برخوردار است و شما را خسته نخواهد کرد.


با حسابدار شخصی هلو دیگر نگران فراموش شدن زمان سررسید چک‌های خود نباشید و هزینه و درآمدهای خود را از دست ندهید، این برنامه به صوزت خودکار زمان سررسید چک‌ها را برای شما اطلاع خواهد داد.


قابلیت‌ها و امکانات کلیدی حسابداری شخصی هلو:
- امکان مدیریت چک‌های پرداختنی
- امکان ثبت درآمدها و هزینه‌ها
- امکان گزارش گیری از هزینه‌ها و درآمدها
- امکان یادآوری سررسید چک‌ها

در پایان لازم به ذکر است اشاره کنیم که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا بوده و کاملا بصورت رایگان در اختیار کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفته است.



حجم: 2.21 مگابایت

نسخه: 2.2.0


برای دانلود اینجا کلیک کنید


password: bahramdoc.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبری شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 15:01

من قبلا از این استفاده میکردم.
اما یه اشکال بد داشت که هرچی بهشون اطلاع دادم فایده ای نداشت.
اگه چندتا حساب داشته باشین، بعداز چندماه متنده حسابها اشتباه محاسبه میشه، مخصوصا اگه از انتقال بین حساب استفاده کنید.

سلام، دوست خوبم
ظاهرا در نسخه آخر آن این مشکل برطرف شده است
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.